Stavba La -7 z polystyrenu
Materiál: pěnový polystyrén
Rozpětí: 120 cm
Serva: Turnigy MG90S Metal Gear
Motor: E-Max GT 2820/05
Regulátor: Turnigy Plush 60A
Baterie: ZIPPY Compact 2700mAh 4S 35C
Model bude bez podvozku, ovládaná křidélka a výškovka, motor
Tento návod není žádné dogma, je to jen fotopopis od jednoho kolegy modeláře
Nové výřezy
Křídlo po vyříznutí křidélka
Řezáno lámacím nožem Olfa s novým plátkem typ AAB (černý), čím ostřejší tím lepší, protože lépe řeže a nevytrhává kuličky.
Vytvořené zářezy pro výstuhy ze smrkové lišty 8x4 mm, křídlo a křidélko zpevněno balzou 10 mm
Slepené křídlo a vlepené nosníky do křídla, použitý Purex Rapid a smrkové lišty 8 x 4 mm
Vytmeleno a zaboušeno, použitý šlehaný superlehký tmel Bufill, výrobce SIGA PRO, www.siga.cz
Vyříznuté otvory na servo Turnigy TGY-90
První polepení hnědou papírovou kancelářskou páskou šíře 6 cm Začínáme náběžnou a odtokovou hranou. Je potřeba lepit pruhy proti sobě, páska má při schnutí tendenci se smršťovat. Místa před nalepením pásky se potírají naředěným Herkulesem.
Polepení koncových oblouků se provádí nastříhanou páskou na proužky cca 1 cm široké
Postupně lepíme další pruhy pásky, tak aby se malý kousek překrývaly
Před kompletním polepením zapustíme serva a kabely k nim vedoucí.
Kompletně polepené křídlo hnědou lepící páskou
Příprava klapek - vystužení balzou
Vytmelení křídla aby zmizelo překrytí pásky a další nerovnosti vzniklé při stavbě.
Vybroušené křídlo, polepené klapky
Natřeno lehce ředěným bezbavým matným lakem Polyurex, další vrstva bude kamufláž akrylovou barvou, která se opět zafixuje vrsvou laku Polyurex. Protože model nebude mít podvozek, dostane spodní strana křídla jeden nátěr Polyurexem navíc pro větší odolnost při přistání do trávy.
Výřezy trupu
Pokračujeme slepením jednotlivých dílů trupu
První polepení hnědou páskou
Přilepení křídel k trupu, purexem
Čelní pohled na částečně postavený model
Příprava směrovky a výškovky
Kompletně polepený model, jen přidělat křidélka
Před nátěrem...
Po nátěru...
Více foto najdete v fotogalerii